03/12/16

A PEDAGOXÍA DA INCLUSIÓN SOCIAL: TODOS E TODAS SUMAMOS (O caso do autismo)





Chegou unha nova entrega do programa de Marco Pereira e Silvera V. de Oliveira. Desta vez o  convidado do "Deixe Falar" foi José Manuel Durán ("Seso Durán"), o profesor de Música do IES As Barxas, en Moaña.
Dos moitos contidos tratados, o máis importante foi o da Integración da Diversidade Funcional, cunha idea compartida: "Todos e todas sumamos".
Nos minutos finais do programa, non falou o docente. Quen abriu o corazón á audiencia foi o pai dun neno con autismo. Para comprender a profundidade da conversa, lean a letra e escoiten a música deste poema:

CANCIÓN DE MANUEL

Se me dixesen que chegabas,
se me dixesen que viñas,
estariate  esperando
cos brazos abertos.

Diríalle ao meu corazón
que se fixese máis grande
e as miñas mans máis suaves.

Pediríalle á miña voz
que se fixese máis doce
para cantarche cancións
polas noites.

Teríache preparado
un xardín cun bambán dourado
que chegase ás nubes..

Se o soubese,
teríache cosido
unha manta de bicos
para arrouparte cando dormes.
Pediríalle á miña voz...

Non estou disposto/a a renderme
non estou disposto/a a deixar pasar
unha oportunidadade para dicir o que quero.

Non estou disposto/a a disimular,
non estou disposto a deixar pasar unha oportunidade
para dicirlle ao mundo
que hai moito que facer,
que hai moito que aprender
que hai moito que facer.

(Letra: Olga Lalín   Música: Seso Durán)


Sem comentários:

Enviar um comentário